مشاور آتش نشانی

مشاور آتش نشانی

 شرح خدمات مشاوره آتش نشانی شامل طراحی و مشاوره اعلام حریق و اطفا حریق مشاوره و طراحی پوشش ضد حریق و همچنین طراحی و پیگیری اخذ تایید نقشه ها از سازمان آتش نشانی نظارت بر عملکرد اجرا تا مرحله اخذ تاییدیه آتش نشانی و پایانکار ساختمان می باشد.

 

موضوع مشاور آتش نشانی یکی از مهم ترین دغدغه های مالکان پروژه های مسکونی، تجاری، صنعتی و اداری تبدیل شده است. دستورالعمل جدید و در حال تغییر ارائه شده توسط سازمان آتش نشانی موجب بروز مشکلاتی برای کلیه مالکان پروژه ها شده است.

 

به این منظور همکاری با یک مشاور آتش نشانی که مورد تایید سازمان و مطلع از اطلاعات جدید اجرایی میباشد. برای سرعت بخشیدن در پیگیری و کاهش هزینه ی ساخت و بهره برداری پروژه امری ضروریست.

برای بستن قرارداد مشاوره آتش نشانی و اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره تلفن مشاوره آتش نشانی شرکت آراد ایمن ورنا تماس حاصل کنید:

09911256131

 

شرکت آراد ایمن ورنا

خدمات شرکت مشاوره آتش نشانی 

 

شرکت های مشاور آتش نشانی در ارائه خدمات خود باید بسیار محتاط بوده و عملکرد ایمنی داشته باشند چراکه فرآیند مشاوره آتش نشانی با جان و مال افراد و اطلاعات مهم سازمان­ها سر و کار دارد بنابراین نباید در این موضوع مهم غفلت کرد. به علاوه سازمان آتش نشانی تهران به عنوان مقام قانونی و ناظر بر شرکت های مجری آتش نشانی خود را موظف به نظارت و بازرسی بر فعالیت شرکت ها نموده است و در این زمینه همکاری مناسبی در خصوص آموزش نیروها و پرسنل شرکت های مشاور آتش نشانی و ارائه گواهی معتبر از طریق برگزاری دوره های آموزشی و آزمون رسمی با همکاری وزارت تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی انجام داده و به ثمر رسانده است.

 

سازمان آتش نشانی درخصوص تخلفات شرکت های مجری آتش نشانی به دلیل اهمیت خدمات مذکور، به شدت برخورد خواهد کرد و این سخت گیری باعث شده است تا فرآیند مشاوره آتش نشانی روز به روز روند رو به رشدی داشته باشد و مشاوران آتش نشانی در شرکت آراد ایمن ورنا همواره در تلاش هستند تا بهترین خدمات را در قالب ایمن ترین ضوابط و استانداردها اجرا کنند.

 

متاسفانه حوادث تلخی همچون برج پلاسکو، بیمارستان اطهری و… خاطرات ناخوشایندی بر ذهن افراد و قلب خانواده های داغ دیده نهاده است و تک تک مشاوران آتش نشانی باید خود را مسئول خانه، اداره، جان افراد، اطلاعات سازمان ها و شرکت ها بدانند. آتش نشانان به درگیر شدن با حوادث و مخاطرات ناایمن می پردازند تا جان خود را سپر محافظت جان افراد دیگر کنند.

 

بنابراین به نفع همه ی انسان هاست تا در انجام پروژه های بزرگ خود از مشاورین آتش نشانی کمک بگیرند و نسبت به بستن قرارداد مشاوره آتش نشانی هرچه زودتر اقدام کنند.

شرح خدمات مشاوره آتش نشانی در آراد ایمن ورنا به صورت زیر است:

 

  • هماهنگی و پیگیری مشاور آتش نشانی جهت دریافت نقشه های فاز دوم معماری جهت اصلاح و ارائه راهکارهای قانونی
  • نظارت بر طراحی سیستم فن فشار مثبت و اگزاست فن
  • تعیین تعداد و محل نصب تابلوهای نشانگر طبقات و خروج اضطراری و دیگر علائم شب نما مورد نیاز
  • نظارت بر تست سیستم اعلام حریق و تحویل از تیم اجرایی
  • نظارت بر تست سیستم اطفا حریق و تحویل از تیم اجرایی
  • نظارت بر تست سیستم اسپرینکلر و تحویل از تیم اجرایی
  • نظارت در خریداری و جانمایی درب ضد حریق و جعبهآتشنشانی به همراه قرقره آتشنشانی
  • نظارت برخریداری تجهیزاتآتشنشانی براساس مشخصات فنی واستانداردهای لازم با رعایت صرفه اقتصادی
  • نظارت و بررسی اقلام سیستمآتشنشانی در جهت عملکرد بهینه سیستم ها